Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym FireStop.pl prowadzonym przez Sprzedającego pod adresem www.firestop.pl
Sprzedającym jest firma Anna Wiśniewska-Łątka FIRE-STOP dostępna pod adresem Brzezina 66, 49-300 Brzeg, prowadząca działalność na podstawie jednoosobowej działalności gospodarczej, podlegająca wpisowi do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej wpisana pod numerem NIP: 7551787933, Regon: 161521955, zwany także zamiennie „Usługodawcą”.
Kontakt z Usługodawcą można uzyskać pod numerami telefonów: 883-744-117,
727-981-381 lub korzystając z adresu poczty elektronicznej: [email protected]
§ 1 Postanowienia ogólne
1.Niniejszy regulamin jest regulaminem świadczenia usług drogą elektroniczną, o którym mowa w art. 8 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (dalej jako Regulamin).
2. Regulamin określa:
a) rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach prowadzonego sklepu internetowego działającego w domenie www.firestop.pl;
b) warunki zawierania umowy sprzedaży;
c) warunki rozwiązania umowy sprzedaży;
d) prawo odstąpienia od umowy sprzedaży;
e) sposób dokonania płatności;
f) koszty, sposoby i terminy dostawy produktów;
g) tryb postępowania reklamacyjnego i gwarancyjnego;
3.Sprzedawca samodzielnie bądź na żądanie Klienta udostępnia Regulamin przed zawarciem umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną w formie, która umożliwi pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści niniejszego Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się usługobiorca.
4. Niniejszy Regulamin jest nieprzerwanie dostępny w witrynie internetowej Usługodawcy
w sposób umożliwiający jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku w każdej chwili.
5. Usługodawcą-Sprzedawcą jest firma:
ANNA WIŚNIEWSKA-ŁĄTKA FIRE-STOP
Brzezina 66
49-300 Brzeg
NIP: 7551787933
REGON: 161521955
6. Kontakt z Usługodawcą można uzyskać pod numerami telefonów: 883-744-117, 727-981-381 lub korzystając z adresu poczty elektronicznej: [email protected]
7. Usługobiorcą-Klientem jest osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej korzystająca z usługi świadczonej drogą elektroniczną.
§ 2 Definicje
Użyte w niniejszym Regulaminie pojęcia oznaczają:
1. Sprzedawca – usługodawca -
ANNA WIŚNIEWSKA-ŁĄTKA FIRE-STOP
Brzezina 66
49-300 Brzeg
NIP: 7551787933
REGON: 161521955
2. Klient - usługobiorca – osoba fizyczna, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, korzystająca z usług w sklepie internetowym i dokonująca zamówień w sklepie.
3. Konsument – klient będący konsumentem w rozumieniu art. 22(2) Kodeksu cywilnego.
4. Przedsiębiorca – Klient będący przedsiębiorcą w rozumieniu art. 43(1) Kodeksu cywilnego.
5. Konto – usługa elektroniczna z indywidualnym loginem i hasłem Klienta umożliwiająca dokonanie działań w Sklepie Internetowym.
6. Regulamin – niniejszy dokument.
7. Towar/Produkt – rzecz ruchoma, produkt oferowany do sprzedaży w Sklepie Internetowym.
8. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu art. 535 Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem.
9. Usługi – usługi świadczone przez Sprzedawcę drogą elektroniczną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
10. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające do zawarcia Umowy sprzedaży, określające rodzaj i ilość kupowanego Towaru.
§ 3 Zasady korzystania ze sklepu internetowego
1. Sprzedawca świadczy usługi na rzecz Usługobiorcy w zakresie i na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie.
2. Sprzedawca zobowiązuje się do przestrzegania niniejszego Regulaminu.
3. W związku ze świadczeniem usług drogą elektroniczną Usługodawca korzysta z oprogramowania oraz technologii, które zapewniają bezpieczeństwo, poufność i nienaruszalność przekazywanych danych/informacji.
4. Klient zobowiązany jest:
a) posiadać dostęp do Internetu;
b) posiadać przeglądarkę internetową przykładowo Internet Explorer w wersjach 6.0 i nowszych czy też Apple Safari w wersji 3.0 lub nowszej;
c) posiadać dostęp do poczty elektronicznej.
5. Zakazane jest dostarczanie przez Klientów treści o charakterze bezprawnym oraz korzystanie w sposób nieuciążliwy dla pozostałych Klientów i Sprzedawcy.
6. Korzystanie ze Sklepu Internetowego oznacza każdą czynność Klienta prowadzącą do zapoznania się przez niego z treściami zawartymi w Sklepie internetowym.
§ 4 Usługi
1. Sprzedawca świadczy usługi na rzecz Usługobiorcy w zakresie i na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie.
2. Sprzedawca zobowiązuje się do przestrzegania niniejszego Regulaminu.
3. W związku ze świadczeniem usług drogą elektroniczną Usługodawca korzysta z oprogramowania oraz technologii, które zapewniają bezpieczeństwo, poufność i nienaruszalność przekazywanych danych/informacji.
4. Klient zobowiązany jest:
a) posiadać dostęp do Internetu;
b) posiadać przeglądarkę internetową przykładowo Internet Explorer w wersjach 6.0 i nowszych czy też Apple Safari w wersji 3.0 lub nowszej;
c) posiadać dostęp do poczty elektronicznej.
5. Zakazane jest dostarczanie przez Klientów treści o charakterze bezprawnym oraz korzystanie w sposób nieuciążliwy dla pozostałych Klientów i Sprzedawcy.
6. Korzystanie ze Sklepu Internetowego oznacza każdą czynność Klienta prowadzącą do zapoznania się przez niego z treściami zawartymi w Sklepie internetowym.
§ 5 Warunki zawarcia i rozwiązania umowy sprzedaży oraz prawo odstąpienia od umowy
1. Klient ma możliwość zawarcia umowy sprzedaży w trybie elektronicznym poprzez wypełnienie formularza dostępnego w Sklepie internetowym w ramach świadczonych usług drogą elektroniczną.
2. Umowa zostaje zawarta z chwilą:
a) akceptacji treści przesłanego do Klienta Zamówienia;
b) wyrażenia zgody na jego realizację;
c) akceptacji treści niniejszego Regulaminu;
d) potwierdzenia zapoznania się z prawem do odstąpienia od Umowy.
3. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z niniejszym Regulaminem.
4. Klient – Konsument w terminie 14 dni od zawarcia umowy może odstąpić od umowy sprzedaży poprzez wypełnienie i przesłanie oświadczenia:
a) na adres e-mail Usługodawcy: [email protected];
b) listem poleconym na adres siedzi firmy:
ANNA WIŚNIEWSKA-ŁĄTKA FIRE-STOP
Brzezina 66
49-300 Brzeg
5. Klient – Konsument może odstąpić od Umowy bez podania przyczyny.
6. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, Umowa jest uważana za niezawartą.
7. Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy, zwróci mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tytułu zakupy Towaru, przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
8. Sprzedawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną ze skutkiem natychmiastowym w przypadku dostarczania przez Klienta treści o charakterze bezprawnym bądź naruszenia treści niniejszego Regulaminu.
§ 6 Sposób dokonania płatności
1. Ceny Towarów określone są w lub w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła oraz inne opłaty.
2. Opłatę za złożone Zamówienie można uiścić poprzez:
a) zapłatę na rachunek bankowy Sprzedawcy:
Alior Bank S.A. 44 2490 0005 0000 4500 2130 1077b) dokonanie płatności elektronicznej:
c) kurierowi przy odbiorze Zamówienia;
d) sprzedawcy przy odbiorze osobistym.
§ 7 Koszty, sposoby i terminy dostawy produktów
1. Dostawa Towarów możliwa jest na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
2. Sprzedawca przewiduje następujące formy dostawy Towarów:
a) za pośrednictwem firmy kurierskiej;
- na wskazany w zamówieniu adres,
- do wybranego w zamówieniu paczkomatu InPost.
b) za pośrednictwem transportu producenta zakupionego towaru.
3. Klient ponosi koszty dostawy w zależności od wyboru formy dostawy.
4. Czas realizacji zamówienia:
a) Przesyłka dostarczona jest zgodnie z terminem podanym przy każdym produkcie na stronach serwisu.
§ 8 Tryb postępowania reklamacyjnego i gwarancyjnego
1. Klient ma możliwość złożenia reklamacji co do świadczonych usług w formie pisemnej,
pod rygorem nieważności.
2. Składana reklamacja powinna zawierać krótki opis zaistniałego problemu będącego przedmiotem złożenia reklamacji oraz datę i godzinę jego wystąpienia.
3. Reklamacje należy wysłać:
a) listem poleconym na adres Sprzedawcy:
ANNA WIŚNIEWSKA-ŁĄTKA FIRE-STOP
Brzezina 66
49-300 Brzeg
b) pocztą elektroniczną na adres e-mail: [email protected]
4. Reklamacje będą rozpoznawane przez Usługodawcę w terminie 14 dni od ich otrzymania, a w przypadku spraw szczególnie skomplikowanych w terminie 30 dni od dnia otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.
5. O wyniku rozpatrzenia reklamacji Sprzedawca poinformuje Klienta:
a) pismem sporządzonym w formie pisemnej i przesłanym na adres korespondencyjny zgłaszającego, lub:
b) pismem sporządzonym w formie elektronicznej i przesłanym na adres e-mail zgłaszającego.
6. Towary mogą posiadać gwarancję producenta, Sprzedawcy lub importera. Jeśli Towary są objęte gwarancją, to informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji oraz czasu, na jaki została udzielona, każdorazowo zawarta będzie w opisie Towaru na stronie internetowej Sklepu.
7. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia uznania reklamacji zwrócić kupującemu koszty reklamowanego produktu.
8. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
§ 9 Pozasądowe sposoby rozstrzygania reklamacji i dochodzenia rozstrzeń
1. Klient – Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, tj.:
a) zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą:
b) uzyskania bezpłatnej pomocy w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Sprzedawcą przy pomocy m.in. z Federacji Konsumentów, Stowarzyszenia Konsumentów Polskich.
§ 10 Ochrona danych osobowych
1. Administratorem baz danych osobowych przekazywanych przez klientów sklepu internetowego w związku z zakupami jest Usługodawca.
2. Dane osobowe wykorzystywane są w celu realizacji umów sprzedaży, w zawiązku z tym mogą być przekazywane podmiotom odpowiedzialnym za dostawę zakupionych towarów do klienta oraz, w przypadku zakupów na raty, instytucjom kredytującym zakup. Klienci mają prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania. Dane są przekazywane dobrowolnie.
§ 11 Ochrona danych osobowych
1. Sprzedawca ma możliwość wprowadzenia zmian postanowień niniejszego Regulaminu
z uzasadnionych powodów, np. zmian w obowiązujących przepisach prawa.
2. Treść niniejszego Regulaminu dostępna jest na stronie internetowej www.firestop.pl
3. Regulamin może być utrwalany, pobierany, odtwarzany, w każdym czasie poprzez jego wydrukowanie czy też zapisanie na odpowiednim nośniku.
4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
a) Kodeksu Cywilnego;
b) ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną,
c) ustawy o prawach Konsumenta oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
5. Regulamin może być utrwalany, pobierany, odtwarzany, w każdym czasie poprzez jego wydrukowanie czy też zapisanie na odpowiednim nośniku.